10 - 12 triệu
Hồ Chí Minh,
254 views
- Liaising between Guests and Partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as additional travel advice, modifications, cancellations, and complaints.
- Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
- Report immediately serious cases/ inconstant situations. - Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Location: QTSC Building 1, CVPM Quang Trung, Tan Chanh Hiep Ward, District 12, HCM.
Working Time:
- 5 days/week, random off 2 days/week.
- Shift: rotating shifts 24/7, 9 hours/shift (including 1.5 hours of rest).
ManpowerGroup Vietnam là nhà cung cấp dịch vụ nhân sự hàng đầu thế giới. Được thành lập năm 2008 tại Việt Nam trên cơ sở 100% vốn đầu tư từ ManpowerGroup Hoa Kỳ, ManpowerGroup Vietnam chuyên đảm nhiệm các dịch vụ liên quan đến nhân sự như tuyển dụng, tư vấn nhân sự và giải pháp lao động.
Khách hàng của chúng tôi đa dạng trên các lĩnh vực, từ bảo hiểm, ngân hàng, dược, sản xuất, nhà
hàng - khách sạn đến bất động sản.