Thương lượng
Hà Nội,
513 views
Customer Service Manager – Code: CSM-H
*Work location: Cau Giay District, Hanoi
* Experience: More than 5 years in management property area
*Salary: Negotiable
*Department: Executive Office
*Report to: Managing Director
*English Language: Advanced level.
*Job Description:
Under the direct supervision of The Special Assistant to the Managing Director and the Managing Director (MD), the Customer Service Manager is responsible for attracting the prospective Tenants, maintaining good relationship with current Tenants, and advising the management Customer issues.
Marketing Area:
· Market office spaces to the potential Customers. Identify prospective Tenants.
· Prepare Offer Letter and Lease Agreement. Follow up Lease Agreement.
· Prepare marketing activity reports.
· Manage the Tenants database including Tenants information, contracts, and others services.
Customer Service Area:
· Handle all Customers’ complaints and feedbacks.
· Handle all administrative issues with the Tenants.
Others:
· Prepare reports as requirement form management
· Advise the management Customer issues
· Coordinate all departments in building operation to ensure the smooth cooperation between departments and service quality to the Customers.
· Handle some pending AR with the Tenants.
· Other duties may be assigned when required.
*Job Requirement:
· Education: Bachelor’s degree (B.A.) in business administration.
· Experience: More than 5 years in management property area. Preferred building management.
· Required Competencies: Analytical, Problem Solving, Technical Skills, Service, Interpersonal Skills, Oral Communication, Written Communication, Teamwork, Cost Consciousness, Diversity, Organizational Support, Strategic Thinking, Judgment, Motivation, Planning/Organizing, Professionalism, Quality, Quantity, Safety and Security, Adaptability, Attendance/Punctuality
· Other Skills and Abilities:
- Presentation
- Negotiation skill
- Time management skill
- Stress management skill
· English Language: Advanced level.
* Benefit:
• Salary: negotiable
• Social & other legal insurances followed by Vietnam Labor Law
• Working in a dynamic and professional environment with strong promotion opportunities
GPO – Grow
People & Organizations - Hãng cung cấp các dịch vụ nhân sự trọn gói chuyên
nghiệp bao gồm:
1.
Dịch
vụ tuyển dụng cao cấp;
2.
Dịch
vụ đào tạo kỹ năng quản trị doanh nghiệp, kỹ năng quản lý, kỹ năng mềm và số
hóa nội dung đào tạo nội bộ;
3.
Dịch
vụ thuê ngoài (BPO – business process outsourcing: nhân sự thuê ngoài, tính
lương, quyết toán Thuế TNCN),
4.
Dịch
vụ tư vấn quản trị hệ thống nhân sự, xây dựng khung năng lực, lương 3P, hệ thống
quản trị nhân tài;
5.
Dịch
vụ tư vấn hướng nghiệp/du học cho học sinh, sinh viên và quản trị sự nghiệp cho
cá nhân có nhu cầu.
GPO quy tụ đội
ngũ chuyên gia giàu kinh nghiệm quốc tế và đầy nhiệt huyết. Với niềm đam mê và
khát khao cháy bỏng giúp con người Việt Nam, doanh nghiệp Việt Nam có thể tự
tin tạo ra những thành tựu, kỳ tích và xây dựng những doanh nghiệp mang tầm cỡ
quốc tế, GPO cung cấp những giải pháp hữu ích để nâng cao giá trị và phát triển
nguồn nhân lực Việt bằng hệ thống quản trị cập nhật và tiên tiến.