Thương lượng
Hồ Chí Minh,
488 views
Digital Marketing tasks:
• Oversee digital marketing timelines, monitoring budget development and implementation
• Manage lead generation, lead nurturing activities, engagement marketing and conversion
• Manage the preparation, analysis and submission of reports and data to inform planning and strategy
• Assist to develop integrated digital marketing strategies including media maintenance, video campaign, website production, eNewsletter, paid search
• Create and manage PPC campaigns, such as Google AdWords and Facebook Ads, including reviewing, challenging and optimizing performance
• Monitor and report on engagement KPIs, using various tools such as Google Analytics
• Other tasks will be assigned by line manager
Content Marketing tasks:
• Develop and implement content strategy, plan and schedule with primary objectives on leads acquisition growth
• Stay up to date with policy and visa changes which potentially impact on customers
• Develop, upload and maintain contents for websites and social media channels focused on Facebook Fanpage
• Ensure content are highly engaging and up-to-date to grow subscribers and engagement
• Monitor responses and performance for content and review and refine content to optimize performance
• Manage user-generated content on social media sites
• Qualified in Marketing
• Minimum 2 years hands-on experience in digital marketing
• Experience in International Education sector highly desirable
• Ability to drive multi-channel & cross-device leads acquisition strategy
• Ability to execute and analyse drip marketing campaigns
• Expertise in Google Ads and Search Engine
• Expertise in social media marketing ad paid advertising
• Expertise in leads acquisition tools, tracking and analytics
• Results driven, with a sales mind and willingness to go above and beyond
• Creative and innovative
• Exceptional attention to detail
• Experience in content marketing
• Excellent interpersonal and communication skills
• Ability to priorities and manage competing deadlines and work under pressure
ILA Vietnam is a foreign-owned educational and training company. We offer a broad range of educational programmes and services, including:
• English language programmes for children and adults
• International exam preparation
• Teaching Training
• Corporate training
• Overseas study placement services and consultation
In 2016, we educated more than 45,000 students at ILA centres in Ho Chi Minh City, Hanoi, Haiphong, Da Nang, Binh Duong, Bien Hoa and Vung Tau.
We make considerable and continuous investments in our programmes, services and facilities to ensure that our students receive an education of the very highest standard.
ILA Vietnam là một công ty hoạt động trong lĩnh vực giáo dục và đào tạo tiếng Anh có vốn sở hữu nước ngoài, chuyên cung cấp các chương trình học và dịch vụ bao gồm:
• Chương trình giảng dạy Anh ngữ dành cho trẻ em và người lớn
• Chương trình luyện thi các kỳ thi quốc tế
• Chương trình đào tạo giáo viên
• Đào tạo doanh nghiệp
• Trung Tâm Du Học ILA
Năm 2016, ILA có hơn 45.000 học viên đang theo học tại tất cả các trung tâm ở thành phố Hồ Chí Minh, Hà Nội, Hải Phòng, Đà Nẵng, Bình Dương, Biên Hòa và Vũng Tàu.
ILA luôn chú trọng đầu tư và cập nhật liên tục đối với các chương trình học, dịch vụ, trang thiết bị dạy và học tại tất cả các cơ sở nhằm đảm bảo mỗi học viên theo học với ILA đều nhận được sự đào tạo theo tiêu chuẩn cao và chuyên nghiệp.